Predavanje " Prikaz rada s djecom koja imaju poremećaj autističnog spektra po metodi Floortime"

Predavanje " Prikaz rada s djecom koja imaju poremećaj autističnog spektra po metodi Floortime"

U četvrtak, 21.studenog 2013. u 18.00 u dječjem vrtiću Zvjezdice , Koparska 31A, Pula održano je  predavanje za roditelje, odgojiteljice, stručne suradnike i osobne asistente djece s autizmom na temu " Prikaz rada s djecom koja imaju poremećaj autističnog spektra po metodi Floortime"  Predavačica je mr. Kristina Bujić Modrušan, prof. defektolog. Broj prisutnih osoba je bio 58, a zbog velikog interesa predavanje će se ponoviti 4.12.2013.u prostoru Udruge za autizam Istra, CGU Rojc, Gajeva 3, prostor 2,18
 Predavanje je jedna od aktivnosti Udruge za autizam Istra u sklopu Projekta  "Rana intervancija i produženi rehabilitacijski postupci sa djecom predškolske dobi autističnog spektra" financiranog iz Proračuna  Istarske županije za 2013.godinu.
Floor-time je intenzivan intervencijski program kojeg je razradio dr.med. Stanley I. Greenspan. Važnost  Floor Timea je u pristupu koji se usredotočuje na jedinstvenim značajkama svakoga djeteta, uključujući to kako obrađuje informaciju, njegovu razvojnu razinu i njegove dinamičke odnose s roditeljima što zajednički predstavlja tzv. profil djeteta.
Floor Time pristup se temelji na sljedećim postavkama: Odnosi i emocije su srž učenja, svako je dijete drugačije i zato ga treba drugačije tretirati i poticati, svako je dijete sposobno za rast i napredak, roditelji i odgajatelji trebaju igrati aktivnu i vitalnu ulogu u procesu djetetova razvoja, roditelji, cijela obitelj, odgajatelji, terapeuti i edukatori trebaju biti uključeni u sveobuhvatni terapijski program.
Cilj rada s djetetom na principima Floortime-a nije forsiranje interakcije već povezivanje i djeljenje zadovoljstva zajedničkog djelovanja i doživljavanje uzajamne radosti. Floortime doslovno u prijevodu znači "vrijeme na podu", međutim nije pravilo da se seanse uvijek moraju održavati na podu. Potrebno je odvojiti 20 - 30 minuta kada se osoba nesmetano bez prekida može posvetiti djetetu. Najčešće je potrebno provesti više takvih seansi tijekom dana kako bi dijete napredovalo. Od obične igre Floortime se razlikuje time što odrasla osoba  u toj igri ima razvojnu ulogu. Uloga odrasle osobe je da bude djetetov vrlo aktivan partner u igri, da slijedi djetetovo vodstvo i da se igrati svega što dijete zanima. Treba naglasiti da je u Floortim-u čovjek djetetu najbolja igračka.

Galerija fotografija