IKA organizira trening "Komunicirati kulturu"
IKA-Istarska kulturna agencija-Agenzia culturale Istriana organizira trodnevni trening "Komunicirati kulturu" namijenjen predstavnicima/cama ustanova, organizacija u kulturi i samostalnim umjetnicima/cama iz Istarske županije, a pomoći će im u savladavanju osnovnih znanja o važnosti i načinu planiranja komunikacija, aktivnosti, ciljnim skupinama, porukama, taktikama i alatima potrebnim za uspješnu komunikaciju.
Trening je osmišljen kroz tri modula, odnosno tri jednodnevne radionice (za redom) koje će se održati od 2. do 4. veljače 2016. u Dnevnom boravku SU Karla Rojca u Puli. Radionice traju od 09:00 do 17:00 sati.
Prvi je modul posvećen strateškom planiranju i javnom nastupu, drugi online marketingu i kreiranju sadržaja, a treći društvenim mrežama.
Trening će voditi Ana Keglović Horvat i Krešimira Rendulić iz agencije Lude ribe, a više o njima doznat ćete na poveznici: www.luderibe.hr
Radionice su za sve sudionike/ce besplatne!
Polaznici/e su obavezni/e sudjelovati u radu sva tri modula!
Prijave su obavezne zbog ograničenog broja polaznika/ca, a zaprimamo ih do srijede, 27. siječnja 2016. Prijaviti se možete isključivo putem poveznice:
https://docs.google.com/.../16BxyzfQJA7PD0eChQlh31m.../viewform...
Detaljnije o voditeljicama:
Ana Keglović Horvat je voditeljica tima Ludih riba s 12 godina iskustva kao predavačica i trenerica na Sveučilištu u Zagrebu, Veleučilištu u Zagrebu, ZŠEM-u i raznim poslovnim školama. Dinamična je i metodična, predavanja su joj prepuna primjera i vrlo opuštena. Komunikacijska savjetnica i trenerica u području online marketinga i oglašavanja s dugogodišnjim iskustvom u radu na društvenim mrežama. Osmislila i vodila brojne kampanje, treninge, prijenose putem društvenih medija konferencija, TV emisija, događanja. Aktivistica je nekoliko organizacija civilnog društva.
Krešimira Rendulić na jedinstven način spaja teoriju i praksu marketinga i odnosa s javnošću. Na Fakultetu političkih znanosti diplomirala je novinarstvo, a trenutačno završava poslijediplomski specijalistički studij iz marketing menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Više od 12 godina radila je u medijima kao novinarka i urednica, no kako je usporedno razvijala raznovrsne vještine neophodne za uspješno bavljenje marketingom i odnosima s javnošću.
Detaljnije o programu:
Polaznici će kroz ti modula savladati teme vezane uz javni nastup, planiranje i strategije komunikacija, sadržajni marketing, društvene mreže i online oglašavanje.
Prvi modul ponudit će savladavanje osnovnih znanja o važnosti načinu planiranja komunikacija, aktivnosti, ciljnim skupinama, porukama, tonu komunikacije, taktikama i alatima potrebnim za uspješnu komunikaciju. Nastavak će ponuditi osnovne tehnike i vještine u javnom nastupu, te posebno u komunikacijama s medijima, medijskom nastupu i pisanju objava za javnost (tisak, elektronski mediji, online mediji).
Drugi modul odnosi se na javni nastup i posebno medijski nastup s povezanim vještinama kao što su pisanje objave za javnost i medije, priprema i provođenje intervjua, razgovor s novinarima, priprema konferencije za medije, organizacija događaja povezana s javnim nastupima i medijima, te vježbu koja obuhvaća nekoliko spomenutih segmenata.
Treći modul bit će posvećen online marketingu kao trenutno najpovoljnijem i najbržem načinu komunikacije i promocije. Polaznici će u teoriji i praksi učiti o načinu komunikacije na društvenim mrežama, kako društvene mreže funkcioniraju te zašto je važno biti na društvenim mrežama s poslovnog, komunikacijskog i marketinškog aspekta. Tijekom ovog modula polaznici će savladati osnove planiranja i osmišljavanja nastupa u online komunikaciji, usklađenoj s poslovnim ciljevima i marketinškim planom svoje organizacije.
Nadalje, polaznici trebali biti osposobljeni za vođenje komunikacije na Facebook stranici, pravilima Facebooka za provođenje nagradnih aktivnosti, kao i važnim uputama kako povećati zajednicu korisnike, razinu interakcije, komunikacije i kako korisnike privući da komentiraju, dijele sadržaj i doprinose kreiranju novog sadržaja. Dio treninga posvećen je kriznom komuniciranju i postupcima u slučaju izvanrednih događaja ili negativnih komentara, te će polaznici nakon ovog modula prepoznati potencijalnu kriznu situaciju i steći sposobnost osnovnog kriznog komuniciranja na društvenim mrežama. Posebna pozornost će se posvetiti kreiranju jedinstvenog i kvalitetnog sadržaja za društvene mreže, korištenju dostupnih i često besplatnih alata, kreiranju bogatih vizualnih sadržaja, osnovama dizajna i video komunikacije. Skrenut ćemo pozornost na pojmove poput real time marketinga i viralnog marketinga na mrežama. Veći dio zadnjeg modula iz online oglašavanja je posvećen oglašavanju na Facebooku. Nakon treninga polaznici bi trebali samostalno kreirati oglas na Facebooku pritom odrediti vrstu oglasa, budžet, targetirane grupe i sl.
Po završetku treninga svi polaznici će biti uključeni u posebnu Facebook grupu u kojoj imaju pravo na besplatne konzultacije i savjete dva tjedna nakon završetka treninga.