Nastavak uspješne suradnje dvaju vrhunskih brendova: Istre i BMW-a
Istarski župan Valter Flego danas je, u hotelu Lone, u Rovinju, prisustvovao predstavljanju nastavka ponovne poslovne suradnje između Turističke zajednice Istarske županije i BMW-a.
Tom prilikom, istarski župan Flego izjavio je kako su se BMW i Istra još prošle godine prepoznali te međusobno "kliknuli", što potvrđuje nastavak prijateljske suradnje. Naglasio je kako je Istra ne samo najturistička regija u Hrvatskoj, već i regija koja zna koliko je važan lifestyle, imidž i dobra promocija. Time je Istra svojevrsni BMW u okruženju, naglasio je župan Flego, te je ova simbioza najbolji primjer kako iskoristiti dva vrhunska brenda.
"Na obostrano zadovoljstvo, BMW i Istra našim gostima nude spoj koji se već dokazao kao dobitna kombinacija", dodao je istarski župan.
Direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je kako i ove godine nastavljaju uspješnu prošlogodišnju suradnju s jednim od najuspješnijih proizvođača automobila, svjetski poznatim brendom BMW, s ciljem obostrane promocije. Istaknuo je kako se ovim partnerstvom povezuju snažne marke kako bi se zajedničkom promocijom približili ciljanim skupinama na tržištu kroz spoj turizma i gospodarstva.
Zamjenik ministra turizma Daglas Koraca naglasio je da je nastavak suradnje s ovako zvučnim brendom i liderom automobilske industrije odlična pozivnica u Hrvatsku te istovremeno dokaz kvalitete i konkurentnosti domaćeg turizma. Naime, ovakvom suradnjom može se pohvaliti zaista mali broj zemalja. Dodatna važnost leži u činjenici što će se projekt nastaviti i izvan ljetnih mjeseci, čime će ojačati privlačnost destinacije i u posezoni.
Direktorica marketinga grupacije Tomić & Co Sonja Miočić-Maksić i predstavnik BMW-a za jugoistočnu Europu složili su se kako je bilo logično da baš u Istri započne ovakav tip suradnje, budući da je regija koja prednjači u hrvatskom turizmu. Prema riječima Miočić-Maksić, vožnja luksuznim vozilom kroz savršeno prirodno okruženje i u dobrom raspoloženju je upravo ono što želimo gostima pružiti tijekom boravka u Istri.
Nakon službenog predstavljanja, uzvanici su imali priliku razgledati izložena BMW vozila koja će narednih šest mjeseci biti na raspolaganju gostima hotela Adriatic Kempinski u Savudriji, Melià¡ Coral u Umagu, Monte Mulini i Lone u Rovinju te hotelu San Rocco u Brtonigli.