BMW i Istra u zajedničkoj kampanji
Na konferenciji za novinare, održanoj u petak, 27. lipnja u ACI Marini, u Rovinju, predstavljena je poslovna suradnja za 2014. godinu između BMW-a i Turističke zajednice Istarske županije na kojoj su sudjelovali: istarski župan Valter Flego, ministar turizma Darko Lorencin, direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević i predstavnik BMW-a za središnju i jugoistočnu Europu Martin Stix.
Ugovor o partnerstvu zasnovan je na promociji branda koji povezuje snažne marke s ciljem približavanja točno ciljanim grupama na tržištu putem zajedničke promocije kroz spoj turizma i gospodarstva.
Istarski župan Valter Flego tom se prilikom osvrnuo na važnost sklopljene suradnje za Istru podsjetivši i kako se dijelovi za BMW godinama proizvode na ovome području.
"BMW je sinonim za sigurnost, kvalitetu, sportske performanse i dizajn, dok se Istra diči svojom kulturom, poviješću i identitetom. BMW nije samo marka automobila, već jedan od dva najpoznatija i najvrjednija svjetska brenda u automobilskoj industriji. Istra je, s druge strane, brend na području turizma i prva u tom sektoru u Hrvatskoj. Ova suradnja je dobitna kombinacija kojom spajamo dva vrhunska brenda koja će sinergijom na najbolji način iskoristiti vrijednosti jedno drugoga i time doprinijeti međusobnoj promociji", naglasio je župan Flego koji smatra da je to tek početak jednog dugoročnog partnerstva.
Direktor TZ-a Denis Ivošević današnji dan doživljava veoma važnim za Istru jer ju umrežavanje s jednim od najjačih svjetskih brendova dodatno promovira kao poželjnu turističku destinaciju.
"Turistička zajednica Istarske županije s BMW-om dobiva partnera s visokom svijesti o brendu i savršenu kombinaciju lifestylea i luksuza u ciljnoj skupini visoke kupovne moći", rekao je Ivošević objasnivši kako će suradnja trajati narednih šest mjeseci. Koncem kolovoza, dodao je, BMW će imati novu promociju automobila serije 2 za koju se pripremaju i tri nastupa u Istri.