Pula: Pomoćnik ministra regionalnog razvoja i fondova Europske unije Venko Ćurlin najavio značajna ulaganja u Svetvinčentu i Medulinu

Pula: Pomoćnik ministra regionalnog razvoja i fondova  Europske unije Venko Ćurlin najavio značajna ulaganja u Svetvinčentu i Medulinu

Pomoćnik ministra regionalnog razvoja i fondova  Europske unije Venko Ćurlin najavio značajna ulaganja u Svetvinčentu i Medulinu.

Boravak  pomoćnika ministra regionalnog razvoja i fondova Europske unije Venka Ćurlina, proteklog vikenda, u Istarskoj županiji, uz svečarski  imao je i radni karakter. U Svetom Petru u šumi gdje je, u pratnji zamjenika istarskog župana Vedrana Grubišića, bio gost na otvaranju obnovljenog općinskog trga, te na svečanoj sjednici Općinskog vijeća, povodom dana Općine, izrazio je  zadovoljstvo načinom na koji se ulažu sredstva u komunalni razvoj.

Po uzoru na ulaganja u Općini Sveti Petar u šumi, gdje su Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije i Istarska županija sudjelovali u   80-postotnom iznosu u financiranju uređenja općinskog trga, čiji su obnoviteljski radovi iznosili više od tri milijuna kuna, najavljena su slična ulaganja i u drugim općinama. 

Tako je pomoćnik ministra, Ćurlin posjetio općine Medulin i Svetvinčenat i najavio vrijedna ulaganja u tamošnje infrastrukturne objekte. Kako je obećao, ove će se godine u Svetvinčentu izgraditi kanalizacijski sustav i u njegovom sklopu postaviti  pročistač fekalnih voda, vrijedan  milijun i pol kuna a  Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova  Europske unije osigurat će 80 posto od tog iznosa.

Za posjeta Općini Medulin, dogovorena je izgradnja doma Dobrovoljnog vatrogasnog društva. U objekt, bez zemljišta, planira se uložiti  oko dva i pol milijuna kuna, od čega će Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova  Europske unije osigurati  milijun. Gospodin  Ćurlin je, s obzirom na izraziti turistički karakter  Medulina, istaknuo važnost izgradnje takvog objekta, koji će biti u funkciji zaštite od požara krajnjeg juga istarskog poluotoka.

Galerija fotografija