Župan Miletić ponovno najpopularniji župan na društvenim mrežama

Župan Miletić ponovno najpopularniji župan na društvenim mrežama

Prema najnovijem istraživanju portala Župan.hr, istarski župan Boris Miletić je i ove godine potvrdio status najpopularnijeg hrvatskog župana na društvenoj mreži Facebook. 

„Boris Miletić, istarski župan, i ove je godine, potvrdio naslov uvjerljivo najpopularnijeg županijskog lidera na Facebooku s impozantnih 22.000 fanova, ispred drugoplasiranog Matije Posavca (Međimurska županija) s 9.500 pratitelja, trećeg u redoslijedu Ivana Celjaka, sa 7.200 fanova, zatim Marka Marušića  (Bjelovarsko-bilogorska županija), sa 6.800, a Top 5 listu zatvara Igor Andrović (Virovitičko-podravska županija) sa 6.500 fanova“, piše portal. 

Nadalje, župan Miletić je i prvi kada se gleda broj Facebook pratitelja u odnosu na broj stanovnika Istarske županije, a slijedi ga župan Igor Andrović. Kako obrazlažu, njih dvojica su učestalošću objava, lokacijom korisnika i načinom komunikacije na Facebooku odavno prerasli granice svojih županijskih sredina, a samim brojem fanova ravnopravno pariraju, pa i nadmašuju kolege i kolegice župane/ice s višestruko većom bazom potencijalnih pratitelja.

Društvena mreža Instagram je, pak, nešto manje popularna među čelnicima županija, ali i po tom pitanju župan Boris Miletić zauzima prvo mjesto s preko 2200 pratitelja. 

„Na društvenim mrežama sam od samih početaka, na Facebooku konkretno od 2010. godine i njega najduže i najučestalije koristim. Vidim ga kao dobar alat za približavanje pratiteljima onoga što radim kao župan najvažnijih projekata i programa koje provodi Istarska županija. Ujedno to je najjednostavniji način dvosmjerne komunikacije i direktnog kontakta s građankama i građanima koji nerijetko komentiraju moje objave pod tim statusima. Posebno me vesele povratne pozitivne reakcije, ali i svaki prijedlog ili konstruktivna kritika. U ovome mandatu naglasak je na značajnim izdvajanjima za investicije i programe u obrazovanju, zdravstvu i socijalnoj skrbi pa su objave o tim temama i najčešće te imaju najviše „lajkova“. Profil na Instagramu sam otvorio pak 2016. godine i tu objavljujem nešto drugačiji sadržaj, a rekao bih i nešto osobniji pa se tako, primjerice, može pronaći pokoji kulinarski recept i jelo koje sam pripremio. Također, imam i račun na LinkedIN-u, TikToku i X-u. Ova potonja dva najmanje upotrebljavam. Mogu reći da volim koristiti društvene mreže, koje su u današnjem svijetu nezaobilazan interakcijski i komunikacijski alat“, poručio je župan Boris Miletić, koji je izražava veliko zadovoljstvo i najnovijim rezultatima istraživanja portala Župan.hr.