Otkrijte Istru uz To Do in Istria – jedinstvenu booking platformu koja objedinjuje najbolju ponudu poluotoka na jednom mjestu
U sklopu novog razvojnog projekta Istarske razvojne turističke agencije, uz podršku Istarske županije i Turističke zajednice Istarske županije, danas je u Kući maslinovog ulja, u Puli, predstavljena nova, inovativna destinacijska booking platforma - To Do in Istria. Ova web prodajna platforma je prva takva inicijativa na području Istre koja objedinjuje sve usluge, ture, doživljaje i atrakcije poluotoka na jednom mjestu te omogućuje prezentaciju različitih ponuđača i subjekata.
Projekt predstavlja značajan korak prema digitalnoj tranziciji destinacije, potiče njen rast i predstavlja cjelovito digitalno rješenje za Booking marketplace Istre, koji je dostupan na engleskom jeziku. To Do in Istria ima za cilj povećati prepoznatljivost Istre kao destinacije za aktivni odmor, pružajući posjetiteljima jednostavan pregled uz brz i efikasan rezervacijski sustav, dok pružateljima usluga na destinaciji pruža suvremeni kanal prodaje i promocije.
Ključne značajke i ciljevi platforme su povećanje prepoznatljivosti Istre kao destinacije za aktivni odmor, predstavljanje doživljaja poluotoka na jednom mjestu, omogućavanje online rezervacije gdje postoje dvije mogućnosti jedna je instant booking, a druga booking on request, kao i pružanje jednostavnog pregleda destinacijske ponude domicilnom stanovništvu i turistima putem brzog i efikasnog rezervacijskog sustava kao i dostupnost direktne komunikacije između korisnika i pružatelja atrakcija ili usluga.
„U Hrvatskoj je turizam bitna gospodarska djelatnost, a turizam je odmor i doživljaj. Ova platforma upravo nudi doživljaj. Istarska županija je jasno odredila digitalizaciju kao jedan od prioriteta svoga rada, a upravo je ovaj primjer digitalne transformacije put kojim treba ići i kojim se treba još snažnije razvijati. Zahvaljujem se Istarskoj razvojnoj turističkoj agenciji i UO za turizam na ovome projektu. Ponavljam, turizam nam je važan, ali ne može biti prevažan. Trebamo voditi računa i o našim ljudima koji ovdje žive“, poručio je župan Boris Miletić.
„Istarska razvojna turistička agencija razvila je platformu s namjerom da udovolji različitim interesima, željama i navikama putovanja posjetitelja uz bogatu personaliziranu ponudu različitih aktivnosti, doživljaja i tura uz umrežavanje svih dionika unutar destinacije. Osim povećanja prepoznatljivosti, To Do in Istria ima za cilj naglasiti autentičnost Istre, kao aktivne turističke destinacije koja nudi mnogobrojne aktivnosti i doživljaje u kojima mogu uživati domaći i strani posjetitelji. To Do in Istria, također nudi pregledan sustav kategorizacije prema mjestu i tipu usluge, dok je dizajn prilagođen i mobilnim preglednicima, što korisnicima omogućava jednostavan pristup i korištenje platforme putem mobilnih uređaja“ kazala je na predstavljanju direktorica IRTA-e Slavica Tobok Kandić.
„Istarska županija je od samih početaka, prije COVID-a, prepoznala inicijativu IRTA-e o pokretanju takve jedne platforme, odnosno centraliziranog mjesta za rezervaciju i kupnju svih onih sadržaja koje Istra ima“, rekla je pročelnica Upravnog odjela za turizam Istarske županije Nada Prodan Mraković.
Uvođenje To Do in Istria platforme predstavlja značajan iskorak za Istru u području turizma i digitalne transformacije. Očekujemo da će ova inovativna inicijativa privući sve veći broj posjetitelja i pružatelja usluga te pomoći u daljnjoj promociji lokalne destinacijske ponude.
Izradu web stranice uz informatičku i tehničku podršku potpisuje Digitalna agencija Markething d.o.o., a za kreiranje i osmišljavanje vizualnog identiteta platforme zaslužna je tvrtka Alphera d.o.o.
Za dodatne informacije i pristup To Do in Istria platformi, posjetite službenu web stranicu www.todoinistria.com