Istarska županija raspisala prvi od tri natječaja za studentske stipendije
Istarska županija i u akademskoj godini 2022./2023. dodjeljuje studentske stipendije u tri kategorije te je za tu namjenu u Proračunu osigurano preko 1,4 milijuna kuna. Prvi natječaj, onaj namijenjen redovnim studentima, objavljen je danas, a dodijelit će se ukupno 40 jednogodišnjih stipendija u mjesečnom iznosu od 1.100,00 kuna. Stipendija se studentu isplaćuje deset mjeseci, odnosno od 1. listopada 2022. do 31. srpnja 2023. godine. Druga dva natječaja, koja će biti raspisana, odnose se na studente na studijima za deficitarna zanimanja u zdravstvu u Istarskoj županiji i na studente slabijeg imovnog stanja.
„Kontinuirano ulažemo u područje obrazovanja jer su mladi naša budućnost, a ulaganje u znanje je definitivno najbolja investicija. Županija tako ulaže u školsku infrastrukturu osnovnih i srednjih škola čiji smo osnivači; provodimo program Građanskog odgoja i obrazovanja te Zavičajnu nastavu; a uz studentske stipendije, pružamo financijsku podršku i Istarskom veleučilištu te Sveučilištu J. Dobrile u Puli. Gledajući i Prijedlog Proračuna za iduću godinu u dijelu koji se odnosi na upravna tijela Istarske županije, čak 46 % proračunskih sredstava izdvajamo upravo za Upravni odjel za obrazovanje, sport i tehničku kulturu“, naglašava župan Boris Miletić.
Natječaj je namijenjen studentima, s prebivalištem na području Istarske županije, koji redovito studiraju na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj na preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijima, integriranim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijima, preddiplomskim stručnim studijima i specijalističkim diplomskim studijima kao i sa njima izjednačenim studijima u inozemstvu.
Više informacija o samome Natječaju, mogu se pronaći na službenoj mrežnoj stranici Istarske županije (rubrika „Natječaji“). Prijava za dodjelu stipendija, kao i dokumentacija kojom se dokazuje postojanje utvrđenih uvjeta i drugih činjenica podnosi se online, putem specijalizirane aplikacije koja je dostupna OVDJE.